Skákací boty Boskovice


Go to content

Návod na použití

Půjčovna

Návod na použití

1. Nejdříve je vhodné se trochu rozcvičit, protáhnout tělo a zahřát svaly.
2. Nasaďte si chrániče a přilbu.
3. Posaďte se na vyvýšené místo, ze kterého se pak dokážete snadno zvednout.
4. Upevněte nohu těsně pod kolenem do pohodlného vázání tak, aby se dala noha volně ohýbat, provlékněte upínací pásek skrz přezku, pořádně dotáhněte, aby byla noha pevně zafixována a přečnívající pásek připevněte všitým suchým zipem po obvodu vázání. Dotáhněte přezky vázání obuvi, případně je podložte pohodlnými vycpávkami a totéž proveďte u druhé boty.
5. Když jste si jisti, že Vám vše "sedí" tak jak má, opatrně se postavte a pomalu pošlapujte na místě, zvedejte hodně kolena a získávejte rovnováhu.
6. Po 5-10 minutách se na chvíli posaďte a odpočiňte si. Pak začněte dělat opatrně krátké kroky, nejlépe s někým, kdo Vám pomůže - lehce vás drží za ruce, couvá, pak pustí jednu ruku, pak druhou, jistí váš případný pád. Pokud nikoho nemáte, je dobré mít pro první krůčky alespoň nějakou opěrnou tyč - ta se hodí i pro zvednutí ze země po eventuelním pádu, než se to naučíte bez pomoci.
7. Až získáte dostatečný pocit stability, můžete začít kroky zrychlovat, až plynule přejdete do běhu, zkuste si poskakování - nejdříve střídavě na jedné noze, pak i snožmo a sami sobě posunujte hranice dál a dál.
8. Hlavní zásady:
- tělo držte vzpřímeně, hlava je zvednutá, nedívejte se na nohy
- ramena jsou stažená dozadu, zatažené hýždě
- nevytáčejte nohy do stran, dodržujte osu: kyčel - koleno - kotník
- při skocích si pomáhejte rukama - při dopadu směřují ruce dolů, při odrazu nahoru
- nečekejte, že po pár minutách budete umět to, co se dá vidět na různých exhibicích - to vše se můžete naučit taky, ale je to výsledek dlouhodobého tréninku.


Back to content | Back to main menu